Otázky zákazníkov
Cena pri výrobku je konečná, alebo musím počítať s poštovným, alebo s inými skrytými poplatkami?
Ku každej objednávke treba pripočítať poštovné. Viac o poštovnom v sekcii DOPRAVA.
Môžem objednávať výrobky aj cez telefón?
Nie, je nutné objednať cez e-shop alebo písomne emailom na info@topcandles.sk.
Ak si objednám viac druhov výrobkov, ktorých dodanie je rozličné (napr. jeden má 3 dni a druhý 14 dní), pošlete mi ich postupne?
Iba ak si to budete želať. V prípad, že si objednávate viac produktov s rôznymi dodacími lehotami, pošleme Vám ich až keď budeme mať všetky hotové.
Musím nakúpiť nad určitú hodnotu?
Nie na www.topcandles.sk nie je stanovená minimálna suma objednávky.
Ak je pri výrobku uvedené, že posielate výrobok do 3 dní, znamená to, že do 3 dní budem mať výrobok doma?
Doba dodania, ktorá je uvedená pri každom produkte je iná, odzrkadľuje momentálny stav skladu. Znamená to, že do koľkých dní odovzdáme produkt doručovacej spoločnosti. K tejto dobe treba pripočítať 1-3 pracovné dni, koľko trvá doručenie Vašej zásielky.
Ako môžem za výrobok-zásielku zaplatiť?
Za zásielku-výrobok môžete zaplatiť pri dodaní (dobierka), alebo cez elektronické bankovníctvo.
Už som vytvoril objednávku, avšak teraz som objavil ešte jeden výrobok, ktorý by som chcel k nej doplniť. Je to možné?
Áno. Napíšte názov, kód výrobku a číslo Vašej objednávky, ku ktorej si prajete doplniť výrobok na info@topcandles.sk.